Ota yhteyttä

Automaattiset konttinosturit

Paranna satamasi tuottavuutta

Automaattiset konttinosturit (ASC) ovat kiskoilla liikkuvia nostureita, joita käytetään konttien pinoamiseen konttipihalle ja siirtämiseen pinoina. Automaattinosturit noutavat ja jättävät kontteja erillisillä vaihtoalueilla, jotka ovat konttirivien molemmissa päissä. Kalmarin automaattista konttinosturia ohjataan ja valvotaan Kalmar TLS -ohjelmiston toiminnoilla.

Tehokkuutta koko tuotantoketjuun

Tänä päivänä kaikissa tuotantoketjun osissa edellytetään tehokkuutta. Kalmar tarjoaa edistyksellisiä automaatioratkaisuja satamaan, konttipihalle ja rekkojen lastaukseen. Näin varmistetaan paras mahdollinen tehokkuus kaikissa toiminnoissanne.

Kalmar ASC+ -automaattinostureiden käyttäjiä löytyy kaikilta maailman merkittäviltä markkina-alueilta. Nämä nosturit täyttävät tiukimmatkin konttien pinoamistiheyteen ja käyttöön liittyvät vaatimukset.

Kalmar ASC+ voidaan varustaa automaattisella rekkakuljetuksien käsittelyjärjestelmällämme, mikä tekee toiminnastanne nopeampaa, turvallisempaa ja kustannustehokkaampaa.

Kaluston suorituskyvyn optimointi voidaan tehdä keskitetysti Kalmar TLS-järjestelmällä. Se tarjoaa myös muita hyötyjä, kuten helpomman käyttöönoton, yksinkertaisemman järjestelmän rakenteen sekä paremman tuottavuuden ja suorituskyvyn heti käyttöönotosta alkaen.

Kalmar TLS

Jotta pääset hyödyntämään kaikkia automaatioratkaisujen ominaisuuksia, sinun täytyy varmistaa, että automaattijärjestelmät ja terminaalin toiminnanohjausjärjestelmä (TOS) toimivat yhteistyössä ja pystyvät käsittelemään myös juuri teidän kohteessanne tavallisesti ilmenevät poikkeustilanteet.

DP World London Gateway

DP World London Gatewayn sydämestä löytyvät Kalmarin automaatioratkaisut. Yhteensä 3,5 miljoonan TEU:n vuosikapasiteetillaan se keskittyy automaatioon tarjotakseen optimaalisen tuottavuuden ja alhaisemmat käyttökustannukset.

Lue lisää

DP World Brisbane

DP Worldin ja Kalmarin yhteistyö on tehnyt Brisbanen satamasta yhden maailman korkeimmista automaatioasteista omaavan laitoksen. Automaatio mahdollistaa terminaalin vuosikapasiteetin kasvun 600 000:sta 900 000:een TEU:hun sekä paremman asiakaspalvelun.

Lue lisää

TraPac, USA

Yhdistämällä erilaisia automaatioteknologioita ja terminaalin rakenteeseen perustuvia mukautuksia Kalmar varmisti TraPacin tehokkaan tilankäytön ja optimoidun kapasiteetin.

Lue lisää

HHLA, CTB, Saksa

Hampurin suurin ja vanhin konttiterminaali säilyttää johtoasemansa kaksinkertaistamalla kapasiteettinsa pinta-alan pysyessä samana.

Lue lisää