Ota yhteyttä

DRF400–450

Nopea ja tehokas intermodaalikuljetusten käsittely vaatii koneen, joka kykenee suoriutumaan useista tehtävistä tehokkaasti, nopeasti ja tarkasti. Konttikurottaja sopii erinomaisesti kaikenlaiseen lastinkäsittelyyn intermodaaliterminaalissa, jossa vaaditaan tehokkuutta ja alhaisia käyttökustannuksia.

Kalmarin konttikurottajan konetyyppi sopeutuu hyvin erilaisiin intermodaalikuljetusten käsittelyyn aina yhden yksikön toiminnasta keskikokoisiin kuljetusterminaaleihin, joilla on korkeita vaatimuksia monipuolisuudelle ja joustavuudelle.

Konttikurottaja voi olla myös täydellinen lisä terminaalin muuhun konekantaan.

Se voidaan ottaa käyttöön lyhyellä varoitusajalla tasoittamaan ruuhkahuippuja, sillä sen avulla pystytään hoitamaan suurin osa terminaalin tehtävistä. Edistyksellisen nostolaitteiston, puomin ja lisälaitteiden ansiosta tämäntyyppinen kone voi käsitellä sekä kontteja että perävaunuja, joten koneen vaihtamisesta johtuvaa tuotantohävikkiä ei tule.

Kontteja käsiteltäessä käytetään top-lift-toimintoa, jolloin kone toimii konttikurottajana soveltuen yläpuoliseen konttien käsittelyyn. Sen lisäksi laite voi käsitellä perävaunua ensimmäisellä ja toisella kiskolla käyttämällä tukijalkoja alapuolelta nostamiseen.

Konttien kuljetus proomulla kanavissa ja joissa on ympäristöystävällinen ja suosiotaan kasvattava kuljetustapa. Laitteen huomattava kapasiteetti pitkissä kuormauskeskuksissa sekä mahdollisuus varustaa laite pidennetyllä jatkopuomilla auttaa konttien käsittelyssä, kun proomua lastataan/puretaan.

 

Tekniset tiedot DRF400–450C
Pinoamiskorkeus (9'6)
5
Nostokapasiteetti (kg)
40000-45000
Kuorman keskipiste (mm)
1 865–3 815 mm
Akseliväli (mm)
6000–7500
Moottori
Volvo, Cummins
Voimansiirto
ZF, Dana
Ohjaamovaihtoehdot
Spirit Delta
Tekniset tiedot DRF400–450C
Pinoamiskorkeus (9'6)
5
Moottori
Volvo, Cummins
Voimansiirto
ZF, Dana
Ohjaamovaihtoehdot
Spirit Delta

Roland, Saksa

Roland Umschlag käyttää suurta Kalmar-kalustoaan varmistaakseen, että jopa 400 konttia päivässä Saksasta ja Italiasta kuljettavien kokojunien lastaus ja purku sujuu ilman keskeytyksiä.

Lue lisää

Egon Evertz KG, Saksa

Kalmar erityisrakensi maailman suurimman konttikurottajan täyttääkseen saksalaisyritys Egon Evertz KG:n teräslevyaihioiden käsittelytarpeet.

Lue lisää

Stockholms Hamnar (Tukholman satamat)

Stockholms Hamnar, yksi Ruotsin viidestä suurimmasta konttiterminaalista, halusi päivitetyn kaluston, paremmat työskentelyolosuhteet kuljettajilleen, ja alhaisemman polttoaineenkulutuksen. He saivat kaiken tuon – ja enemmän.

Lue lisää

BMW:n logistiikkakeskus, Saksa

Tärkeiden autonosien toimittaminen määränpäähänsä aikataulun mukaan vaatii tarkkaa ajoitusta ja täydellistä koordinointia. BMW:n logistiikkakeskus luottaa Kalmarin konttikurottajiin ja terminaalitraktoreihin pitäessään toiminnan käynnissä kellon lailla.

Lue lisää