Ota yhteyttä

Gloria intermodaalikuljetusten käsittelyyn

Uusi konttikurottajamme on tulosta siitä vuosien kokemuksesta, jota on kertynyt siitä alkaen, kun esittelimme maailman ensimmäisen kaupalliseen käyttöön tarkoitetun konttikurottajan. Nyt olemme vieneet kurottajamme vielä askeleen pitemmälle parantamalla tehokkuutta ja vähentämällä käyttökatkoja. Tärkein näinä vuosina opittu asia on, että asiakkaan toiminnan on pysyttävä käynnissä kaikissa tilanteissa

Kutsumme sitä Gloriaksi

G-sukupolven konttikurottaja on tulos yli vuosikymmenen edistysaskelista käyttötehokkuudessa. Käyttäjien, kunnossapitohenkilöstön sekä tuotannon ja terminaalien johdon kanssa eri puolilla maailmaa tehdyn perinpohjaisen testauksen avulla halusimme keskittyä parantamaan jokaista yksityiskohtaa paremmin tämän päivän lastinkäsittelijöiden tarpeita vastaavaksi.

Joka puolella uutta konttikurottajaa on tehty parannuksia, jotka parantavat käyttäjän tehokkuutta – ei vähiten ohjaamossa. Panoraamanäkymä, intuitiiviset käyttöliittymät, ennakoiva tarkkailu ja mukava, pitkiä vuoroja ja vaativia tehtäviä varten suunniteltu istuin ovat ominaisuuksia, jotka tuotavat parhaat puolet esiin kaikista käyttäjistä. Lue lisää siitä, miten uusi konttikurottajamme voi pitää yrityksesi liikkeellä.

Tekniset tiedot Kalmar DRG420–450S
Nostokapasiteetti (kg)
42000-45000
Kuorman keskipiste (mm)
1865-3815
Akseliväli (mm)
6000–7500
Moottori
Volvo, Cummins
Voimansiirto
ZF, Dana
Ohjaamovaihtoehdot
EGO
Pinoamiskorkeus (9'6")
6
Tekniset tiedot Kalmar DRG420–450S
Moottori
Volvo, Cummins
Voimansiirto
ZF, Dana
Ohjaamovaihtoehdot
EGO
Pinoamiskorkeus (9'6")
6

Roland, Saksa

Roland Umschlag käyttää suurta Kalmar-kalustoaan varmistaakseen, että jopa 400 konttia päivässä Saksasta ja Italiasta kuljettavien kokojunien lastaus ja purku sujuu ilman keskeytyksiä.

Lue lisää

Egon Evertz KG, Saksa

Kalmar erityisrakensi maailman suurimman konttikurottajan täyttääkseen saksalaisyritys Egon Evertz KG:n teräslevyaihioiden käsittelytarpeet.

Lue lisää

Stockholms Hamnar (Tukholman satamat)

Stockholms Hamnar, yksi Ruotsin viidestä suurimmasta konttiterminaalista, halusi päivitetyn kaluston, paremmat työskentelyolosuhteet kuljettajilleen, ja alhaisemman polttoaineenkulutuksen. He saivat kaiken tuon – ja enemmän.

Lue lisää

BMW:n logistiikkakeskus, Saksa

Tärkeiden autonosien toimittaminen määränpäähänsä aikataulun mukaan vaatii tarkkaa ajoitusta ja täydellistä koordinointia. BMW:n logistiikkakeskus luottaa Kalmarin konttikurottajiin ja terminaalitraktoreihin pitäessään toiminnan käynnissä kellon lailla.

Lue lisää