Ota yhteyttä

Hybridi-kuljetuslukki

Kalmarin valmistama maailman ensimmäinen hybridikuljetuslukki on suunniteltu vähentämään kustannuksia ja auttamaan pyrkimyksissä kohti kestävän kehityksen periaatteiden mukaista toimintaa.

Leikkaa polttoainekuluja, älä suorituskykyä

Hybridi-kuljetuslukkien regeneratiivinen energiajärjestelmä muuntaa jarrutuksissa ja konttitarttujan laskemisessa muodostuvan energian sähköksi ja varastoi sen kuljetuslukin omaan, huippumoderniin akkujärjestelmään. Hybridi-mallimme polttoaineenkulutus on 40 % perinteisillä voimanlähteillä varustettuja laitteita pienempi. Se voi auttaa vähentämään vuotuisia hiilidioksidipäästöjä jopa yli 50 tonnilla kuljetuslukkia kohti nykyisiin diesel-sähkölaitteisiin verrattuna.

Tekniset tiedot Electric-kuljetuslukin tekniset tiedot
Pinoamiskorkeus (9'6)
2
Nostokapasiteetti (kg)
40/50 tonnia
Moottori
Diesel-sähkö / New stage 4 / Tier 4 Final
Valmius automatisoinnille:
Kyllä
Nostojärjestelmä:
Sähkötoiminen nostoköysi
Tekniset tiedot Electric-kuljetuslukin tekniset tiedot
Pinoamiskorkeus (9'6)
2
Moottori
Diesel-sähkö / New stage 4 / Tier 4 Final
Valmius automatisoinnille:
Kyllä
Nostojärjestelmä:
Sähkötoiminen nostoköysi

DP World London Gateway

DP World London Gatewayn sydämestä löytyvät Kalmarin automaatioratkaisut. Yhteensä 3,5 miljoonan TEU:n vuosikapasiteetillaan se keskittyy automaatioon tarjotakseen optimaalisen tuottavuuden ja alhaisemmat käyttökustannukset.

Lue lisää

DP World Brisbane

DP Worldin ja Kalmarin yhteistyö on tehnyt Brisbanen satamasta yhden maailman korkeimmista automaatioasteista omaavan laitoksen. Automaatio mahdollistaa terminaalin vuosikapasiteetin kasvun 600 000:sta 900 000:een TEU:hun sekä paremman asiakaspalvelun.

Lue lisää