Cargotec julkaisee tammi-syyskuun 2016 osavuosikatsauksen tiistaina 25.10.2016

CARGOTEC OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 7. LOKAKUUTA 2016 KLO 11.00

Cargotec julkaisee tammi-syyskuun 2016 osavuosikatsauksen tiistaina 25.10.2016

Cargotec Oyj julkaisee tammi-syyskuun 2016 osavuosikatsauksen tiistaina 25.10.2016 noin klo 12.00. Raportti on saatavilla julkaisun jälkeen osoitteessa www.cargotec.fi.

Tiedotustilaisuus analyytikoille ja toimittajille järjestetään samanaikaisesti kansainvälisen puhelinkonferenssin kanssa julkaisupäivänä klo 14.00 Cargotecin pääkonttorissa osoitteessa Porkkalankatu 5, Helsinki. Tilaisuus on englanninkielinen. Raportin esittelevät toimitusjohtaja Mika Vehviläinen ja talous- ja rahoitusjohtaja Mikko Puolakka. Esityskalvot ovat saatavilla osoitteessa www.cargotec.fi klo 14.00 mennessä.

Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla numeroon 09 7479 0361, tunnus Cargotec/3575778. Konferenssin aikana voi esittää kysymyksiä.

Tilaisuutta voi myös seurata osoitteessa www.cargotec.fi. Tilaisuuden tallenne on Cargotecin verkkosivuilla myöhemmin samana päivänä.

Hanna-Maria Heikkinen, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 020 777 4084

Cargotec (Nasdaq Helsinki: CGCBV) on johtava lastin- ja kuormankäsittelyalan ratkaisujen toimittaja, jonka tavoite on olla älykkään lastinkäsittelyn markkinajohtaja. Cargotecin liiketoiminta-alueet Kalmar, Hiab ja MacGregor tarjoavat asiakkaille tuotteet ja huoltopalvelut, jotka takaavat jatkuvan, luotettavan ja vastuullisen toiminnan. Cargotecin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 3,7 miljardia euroa, ja konserni työllistää yli 11 000 henkilöä. www.cargotec.fi