Ota yhteyttä

Tähtäimessä kestävä kehitys

Uusi konttilukki on osoittanut pystyvänsä tarjoamaan kuljettajillemme ergonomisemman työympäristön. Randy Verresen, MSC PSA European Terminalin tekninen johtaja.

Tuotteet:

Konttilukit

Uusi hybridikonttilukki on luokkansa edelläkävijä polttoaineenkulutuksessa ja päästöissä.

Haaste

Satama on keskittynyt kehittämään toiminnoistaan kestävän kehityksen periaatteiden mukaisia pyrkien samalla minimoimaan pääoma- ja käyttökustannukset.

Ratkaisu

MSC PSA European Terminal (MPET) valitsi Kalmarin uuden konttilukin vähentääkseen polttoaineenkulutusta ja hiilidioksidipäästöjä sekä parantaakseen käytettävyyttä ja kuljettajan ajokokemusta. Kalmarin uusi hybriditeknologia ja innovaatiot tukevat MPET:n vaatimuksia.

Tulokset

"Kalmar panostaa jatkuvasti konttilukkiensa kehittämiseen", toteaa MPET:n tekninen johtaja Randy Verresen.

Kalmar-hybridikonttilukki saavutti 37 prosenttia penemmän polttoaineenkulutuksen perinteiseen diesel-sähkökäyttöiseen laitteeseen verrattuna. Keskikulutus oli 12,3 litraa tunnissa. Vuositasolla se tarkoittaa 97 tonnia pienempiä hiilidioksidipäästöjä perinteisiin koneisiin verrattuna.

"Uusi konttilukki on osoittanut pystyvänsä tarjoamaan kuljettajillemme ergonomisemman työympäristön", jatkaa Verresen.