Cargotec julkaisee vuoden 2017 tilinpäätöstiedotteen torstaina 8.2.2018

CARGOTEC OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE, 26. TAMMIKUUTA 2018 KLO 11.00

Cargotec julkaisee vuoden 2017 tilinpäätöstiedotteen torstaina 8.2.2018

Cargotec Oyj julkaisee vuoden 2017 tilinpäätöstiedotteen torstaina 8.2.2018 noin klo 8.30. Raportti on saatavilla julkaisun jälkeen osoitteessa www.cargotec.fi.

Tiedotustilaisuus analyytikoille ja toimittajille järjestetään samanaikaisesti kansainvälisen puhelinkonferenssin kanssa julkaisupäivänä klo 10.00 Cargotecin pääkonttorissa osoitteessa Porkkalankatu 5, Helsinki. Tilaisuus on englanninkielinen. Raportin esittelevät toimitusjohtaja Mika Vehviläinen ja talous- ja rahoitusjohtaja Mikko Puolakka. Esityskalvot ovat saatavilla osoitteessa www.cargotec.fi klo 10.00 mennessä.

Puhelinkonferenssiin voi osallistua rekisteröitymällä ennakkoon 6.2.2018 mennessä osoitteessa: http://bit.ly/cargotecQ4. Saatte puhelinkonferenssin tiedot ja henkilökohtaisen osallistumiskoodin sähköpostitse noin päivä ennen tilaisuuden alkua. Ennakkorekisteröityminen nopeuttaa puhelinkonferenssiin liittymistä.

Puhelinkonferenssiin voi osallistua myös ilman ennakkorekisteröitymistä soittamalla numeroon
09 7479 0360, tunnus 686095. Konferenssin aikana voi esittää kysymyksiä.

Tilaisuutta voi myös seurata osoitteessa www.cargotec.fi. Tilaisuuden tallenne on saatavilla Cargotecin verkkosivuilla myöhemmin samana päivänä.

Hanna-Maria Heikkinen, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 020 777 4084

Cargotecin (Nasdaq Helsinki: CGCBV) johtavat lastin- ja kuormankäsittelyn ratkaisut lisäävät älykkyyttä tavaravirtoihin ja sujuvoittavat arkea. Cargotecin liiketoiminta-alueet Kalmar, Hiab ja MacGregor ovat alojensa edelläkävijöitä. Niiden ainutlaatuinen asema satamissa, merillä ja maanteillä takaa maailmanlaajuisten tavaravirtojen optimoinnin, ja ne luovat asiakkailleen kestävää arvoa. Cargotecin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 3,5 miljardia euroa, ja yhtiö työllistää yli 11 000 henkilöä. www.cargotec.fi