Ota yhteyttä
Ota yhteyttä

Mastolliset kontinkäsittelijät

Tuottavuus ja nopeus ennen kaikkea 

Tänä päivänä konttiterminaaleissa tehdään töitä hurjimmatkin odotukset ylittävän paineen alaisina. Jos näissä olosuhteissa halutaan parantaa tulosta, on pystyttävä parantamaan tuottavuutta. Yksi tärkeä tekijä on kuljettajan tehokkuus.

Kalmar on tunnettu pitkään ykkösvalmistajana ergonomiassa, eivätkä Kalmarin mastolla varustetut kontinkäsittelylaitteet ole poikkeus. Nämä huippumukavuudestaan ja erinomaisesta näkyvyydestään tunnetut kontinkäsittelylaitteet on varustettu Spirit Delta -ohjaamolla.

Kalmarin täysien ja tyhjien konttien käsittelyyn tarkoitettuja mastolla varustettuja kontinkäsittelylaitteita on saatavana eri nostokyvyillä ja akseliväleillä, yrityksesi tarpeiden mukaan. 

Empty Container Handler

DCT80–90

DCT80-90 on tyhjien konttien käsittelylaitteiden malliston yksinkertaistettu malli. Sen avulla kontteja voidaan käsitellä turvallisesti ja kustannustehokkaasti kuuluisasta Kalmar-laadusta tinkimättä.

Electric Empty Container Handler

DCT80–90

DCT80-90 on tyhjien konttien käsittelylaitteiden malliston yksinkertaistettu malli. Sen avulla kontteja voidaan käsitellä turvallisesti ja kustannustehokkaasti kuuluisasta Kalmar-laadusta tinkimättä.

Täysien konttien käsittelylaitteet

Täysien konttien käsittelylaitteet

Raskaat DCF-sarjan kuormattujen konttien käsittelylaitteemme on kehitetty käytettäväksi satamissa ja terminaaleissa, joissa tuottavuus sekä luotettava ja sujuva toiminto ovat ehdottomia vaatimuksia. 

CDM, München

Container Depot Münchenin (CDM) koneenkäyttäjät kehuvat Kalmarin uusien tyhjien konttien käsittelylaitteiden tehokkuutta ja mukavuutta.

Lue lisää

Europe Container Terminals (ECT)

Europe Container Terminals operoi 13 Kalmarin konttikurottajaa ja neljää tyhjien konttien käsittelijää sisämaaterminaaleissaan. Koneet kattaa viisivuotinen huoltosopimus. Koneet tarjoavat suuren nostokapasiteetin ja ylivoimaisen ympäristöystävällisyyden.

Lue lisää

Roland, Saksa

Roland Umschlag käyttää suurta Kalmar-kalustoaan varmistaakseen, että jopa 400 konttia päivässä Saksasta ja Italiasta kuljettavien kokojunien lastaus ja purku sujuu ilman keskeytyksiä.

Lue lisää