Home icon Kalmar etusivu / Laitteet / Terminaalitraktorit / Raskas Terminaalitraktori TR618i ja TT618i
Share: KALMAR.HE32.53

Kalmar Raskas Terminaalitraktori.

Kalmar on tehnyt uraauurtavista i-mallin terminaalitraktoreistaan entistäkin parempia, parantamalla niiden käyttöikää ja käyttömukavuutta. Tuloksena on luotettavuutta ja erinomainen suorituskyky raskaiden kuormien siirtämisessä kaikissa olosuhteissa.

Kalmar TT618i (4x2) ja TR618i (4x4) käsittelevät puoliperävaunuja ja terminaalitrailereita konttien käsittelyssä sekä hanhenkaulalla varustettuja nostosiirtovaunuja. Matalalustainen TRL618i (4x4) on suunniteltu erityisesti mega- ja jumbotrailerien käsittelyyn.

Raskaiden terminaalitraktoreiden valikoimaamme voidaan käyttää RoRo-käsittelyyn, konttien käsittelyyn ankarissa talviolosuhteissa, konttitrailerijuniin (MTS), kappaletavaran käsittelyyn hanhenkaulalla ja nostosiirtovaunulla sekä teollisuuden käsittelyyn erikoisperävaunuilla.

Tekniset tiedot

Tekniset tiedot Kalmar TT618i/TR618i/TRL618i
Moottori
Cummins QSB6.7 (Stage 3A)
Voimansiirto
Dana RTE14822
Teho (kW-r/min)
194 kW@2200 rpm
Vääntömomentti (Nm–r/min)
987 Nm@1500 rpm
Etuakseli
Sisu SSDP12S
Taka-akseli
Sisu SRDP30S

 

Sunniteltu parempaan suorituskykyyn.

Kuljettajien ja asiantuntijoiden kanssa tehtyjen tutkimusten ja kehitystyön ansiosta Kalmar 618i -terminaalitraktoreissa on parannettu näkyvyyttä ja suorituskykyä. Kone on helpommin huollettavissa ja kuljettajien toimintaympäristö on parempi.

Kalmarin raskaissa 618i-terminaalitraktoreissa on parempi pito RoRo-käsittelyä varten, joten niillä on helpompi nousta jyrkkiä ramppeja ja tehdä tiukkoja käännöksiä liukkailla kansilla.

Kalmarin terminaalitraktorit ovat edelleen markkinoiden ainoat traktorit, joissa on edistyksellinen Väylä-järjestelmä, joka yhdistää kaikki käyttötoiminnot yhteen järjestelmään ja näyttää kaikki käyttö- ja huoltotiedot yhdellä näytöllä.

Innovatiivinen työjuhta. 

Parempi näkyvyys

  • Suuremmat etuikkunat ja vähemmän ja kapeampia ikkunapilareita.
  • Vähemmän heijastuksia etu- ja kulmalasien kaarevan muotoilun ansiosta.
  • Valinnainen iso ikkunakatto
  • Epäsymmetrinen istumapaikka paremman näkymän takaamiseksi sivuikkunoista.

 

Helpompi huolto

  • Saranoitu huoltoluukku edessä ja saranoitu kojelauta huollon  helpottamiseksi.
  • Helposti irrotettava etukansi mahdollistaa nopean ja helpon pääsyn matkustamon raitisilmasuodattimeen, sähköliittimiin, lämmittimeen ja ilmastointiin.
  • Sulakkeet ja diagnostiikkapistokkeet keskitetty kojelaudan sivulle
  • Paremmin suojatut sähköliittimet ja -johdinsarjat vähentävät rikkoutumisia ja keskeytyksiä.
  • Laadukkaat materiaalit takaavat komponenttien vähäisen kulumisen

 

Parantunut työmukavuus

  • Innovatiivinen kääntyvä istuin ja ohjaamon muutokset tarjoavat kuljettajille tilavan työpisteen.
  • Valinnainen automaattinen ilmastointi
  • Edistyksellinen ikkuna- ja sisustussuunnittelu vähentää heijastuksia ja melua matkustamossa
  • Automaattivaihteisto ja pieni kääntösäde mahdollistavat helpon käytön ahtaissa tiloissa
  • Virtaviivaistettu kojelauta, jossa useimmin käytetyt kytkimet ovat keskellä

 

Jopa 90% vähemmän CO2 päästöjä HVO100 polttoaineella.

Kalmar Raskaat terminaalitraktorit joissa on Cummins moottori on serifioitu käyttämään HVO100 polttoainetta. Jos sinulla on sertifioitu kone, sinun pitää keskustella Kalmarin edustajan kanssa tarvitseeko koneesi pieniä päivityksiä vai onko se suoraan valmis käyttämään HVO polttoainetta.

Lisäasennukset on helppo tehdä ja sen jälkeen voit leikata CO2 päästöjä jopa 90% kun alat käyttämään HVO100 polttoainetta. Saadaksesi lisätietoja HVO100 polttoaineesta click here.

Frequently Asked Questions

Mitä eroa on kolmessa eri raskaassa terminaalitraktorissa?

Saatavilla on kolme mallia. Kalmarin takavetoinen terminaalitraktori RoRo-kuljetuksiin ja kaksi erilaista nelivetomallia, joilla raskaiden kuormien siirtäminen on nopeampaa ja turvallisempaa. Ne sopivat erinomaisesti RoRo-, satama- tai terminaalikäyttöön sekä teollisuuden käyttöön.

Mikä on Kalmarin raskaiden terminaalitraktorien nostokapasiteetti? 

Saatavana on kolme erilaista raskasta terminaalitraktorimallia joissa on erilaiset nostokapasiteetit. TT618i ja TRL618i -malleissamme on 25 000 kg vetopöydän vakionostokapasiteetti ja molempiin koneisiin on saatavana lisävarusteena kaksoisnostosylinterit, jotka nostavat nostokapasiteetin 32 000 kilogrammaan. TR618i terminaalitraktorissa on vakiona 32 000 kg:n nostokapasiteetti.

Mitä eroa on RoRo ja LoLo terminaalitraktoreilla? 

RoRo on lyhenne sanoista Roll on Roll Off ja sitä käytetään nimeämään terminaalitraktorit jotka on suunniteltu työskentelemään liukkailla pinnoilla ja joiden on toimitettava kuormat ramppia pitkin lauttoihin tai muihin kuljetusmuotoihin. LoLo-terminaalitraktorit on suunniteltu käsittelemään erittäin raskaita kuormia jotka on usein lastattu mega- tai jumbotrailereihin. 

Mitä eroa on Kalmarin raskaalla ja Eco raskaalla terminaalitraktorilla? 

Molemmat ovat raskaita terminaalitraktoreita ja molemmista on tarjolla RoRo- ja LoLo-versioita. Ero on eri sarjojen polttoainetehokkuus. Eco raskas terminaaliraktorissa on uusinta teknologiaa hyödyntävä optimoitu voimansiirtoyhdistelmä jonka ansiosta se kuluttaa 30 % vähemmän polttoainetta ja tuottaa 30 % vähemmän hiilidioksidipäästöjä kuin vakiomalliston raskaat terminaalitraktorit.

Palvelut