Cargotec nimittää Stephen Fosterin Kalmarin talousjohtajaksi

CARGOTEC OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE, 23. TAMMIKUUTA 2019 KLO 12.00
Cargotec nimittää Stephen Fosterin Kalmarin talousjohtajaksi
Stephen Foster, Cargotecin sisäisen tarkastuksen johtaja ja yhtiön laajennetun johtoryhmän jäsen, on nimitetty Cargotecin Kalmar-liiketoiminta-alueen talousjohtajaksi 1. helmikuuta 2019 alkaen. Stephen Foster raportoi Kalmarin johtajalle Antti Kaunoselle.

Nimityksen myötä Stephen Foster jättää Cargotecin laajennetun johtoryhmän, jonka jäsenlukumäärä muuttuu 11:sta kymmeneen.

"Kiitän Stepheniä kaikista hänen toimistaan Cargotecissa, erityisesti hänen näkemyksellisestä ja tuotteliaasta työstään laajennetussa johtoryhmässä. Stephenin henkilökohtainen panos ja se, miten hän yhdessä tiiminsä kanssa on vienyt eteenpäin sisäistä valvontaa, riskienhallintaa ja sääntöjen mukaista toimintaa on ollut ehdottoman olennaista meille. Olen iloinen siitä, että Stephen pysyy yhtiössä, ja toivotan hänelle kaikkea hyvää Kalmarissa", sanoo Cargotecin toimitusjohtaja Mika Vehviläinen.

Lisätiedot:
Martti Henttunen, viestintäpäällikkö, puh. 020 777 4000

Cargotecin (Nasdaq Helsinki: CGCBV) johtavat lastin- ja kuormankäsittelyn ratkaisut lisäävät älykkyyttä tavaravirtoihin ja sujuvoittavat arkea. Cargotecin liiketoiminta-alueet Kalmar, Hiab ja MacGregor ovat alojensa edelläkävijöitä. Niiden ainutlaatuinen asema satamissa, merillä ja maanteillä takaa maailmanlaajuisten tavaravirtojen optimoinnin, ja ne luovat asiakkailleen kestävää arvoa. Cargotecin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,2 miljardia euroa, ja yhtiö työllistää yli 11 000 henkilöä. www.cargotec.fi