Cargotec yksinkertaistaa johtamisrakennettaan

CARGOTEC OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 25. HUHTIKUUTA 2019 KLO 14.05
Cargotec yksinkertaistaa johtamisrakennettaan

Cargotec yksinkertaistaa johtamisrakennettaan yhdistämällä johtoryhmänsä ja laajennetun johtoryhmänsä uudeksi Cargotecin johtoryhmäksi. Johtoryhmään kuuluvat aiemman johtoryhmän jäsenet toimitusjohtaja Mika Vehviläinen, talous- ja rahoitusjohtaja Mikko Puolakka, Kalmar Mobile Solutions -yksikön johtaja Stefan Lampa, Kalmar Automation Solutions -yksikön johtaja Antti Kaunonen, Hiabin johtaja Scott Phillips, MacGregorin johtaja Michel van Roozendaal, strategiajohtaja Mikael Laine, tietohallintojohtaja Soili Mäkinen, henkilöstöjohtaja Mikko Pelkonen, sekä aiemman laajennetun johtoryhmän jäsenet lakiasiainjohtajat Outi Aaltonen ja viestintäjohtaja Carina Geber-Teir. Johtoryhmän jäsenet raportoivat Cargotecin toimitusjohtajalle.

Cargotecin johtoryhmään kuuluvat tästä päivästä alkaen:

• Mika Vehviläinen, toimitusjohtaja

• Mikko Puolakka, talous- ja rahoitusjohtaja

• Stefan Lampa, Kalmar Mobile Solutions -yksikön johtaja

• Antti Kaunonen, Kalmar Automation Solutions -yksikön johtaja

• Scott Phillips, Hiabin johtaja

• Michel van Roozendaal, MacGregorin johtaja

• Outi Aaltonen, lakiasiainjohtaja

• Carina Geber-Teir, viestintäjohtaja

• Mikael Laine, strategiajohtaja

• Soili Mäkinen, tietohallintojohtaja

• Mikko Pelkonen, henkilöstöjohtaja