Ota yhteyttä

Yksinkertaisuutta, joustavuutta ja taloudellisuutta – kaikki yhdellä laitteella.

Kun laituri-, pinoamis- ja maaliikennetoimintojen automatisointi onnistuu yhdellä ainoalla laitteella, automaattiterminaalin toteuttaminen voi olla yksinkertaista, matalariskistä ja toteutettavissa suhteellisen nopeasti.

Olemassa olevan kaluston automatisointi

Lähes kaikki Kalmarin konttilukkimallit voidaan automatisoida kustannustehokkaasti. Voimme valmistella konttilukit tulevaisuutta varten jo valmistuksen aikana järjestämällä mahdollisuuden sekä manuaaliselle että automaattiselle käytölle. Näin yrityksesi voi automatisoida toimintoja haluamaansa tahtiin.

Tekniset tiedot AutoStrad-järjestelmän tekniset tiedot
Pinoamiskorkeus (9'6)
3 tai 4 konttia
Nostokapasiteetti (kg)
40/50 tonnia
Moottori
Diesel/diesel-sähkö/hybridi
Nostojärjestelmä:
Smoothlift (Classic-malli), sähkötoiminen nostoköysi (Electric- ja Hybridi-mallit)
Tekniset tiedot AutoStrad-järjestelmän tekniset tiedot
Pinoamiskorkeus (9'6)
3 tai 4 konttia
Moottori
Diesel/diesel-sähkö/hybridi
Nostojärjestelmä:
Smoothlift (Classic-malli), sähkötoiminen nostoköysi (Electric- ja Hybridi-mallit)

TraPac, USA

Yhdistämällä erilaisia automaatioteknologioita ja terminaalin rakenteeseen perustuvia mukautuksia Kalmar varmisti TraPacin tehokkaan tilankäytön ja optimoidun kapasiteetin.

Lue lisää

Eurofos, Ranska

Eurofos-konttiterminaali lähellä Marseillea on luottanut Sisun ja Kalmarin koneisiin vuodesta 1998 lähtien.

Lue lisää

MSC PSA European Terminal, Antwerpen, Belgia

Satama on keskittynyt kehittämään toiminnoistaan kestävän kehityksen periaatteiden mukaisia pyrkien samalla minimoimaan pääoma- ja käyttökustannukset.

Lue lisää

Patrick Brisbane, Australia

Automaatio on avainasemassa oleva kilpailuetu Patrickin konttiterminaalille Brisbanen satamassa Australiassa.

Lue lisää