Ota yhteyttä

Hybridikonttilukki

Kalmar Hybridikonttilukki on todellinen hybridi ja aito lämminverinen. Se on täynnä huippumodernia teknologiaa, joka pitää terminaalin pyörimässä sekä energia- ja huoltokustannukset alhaalla.

Nosta toiminnot suoraan huipulle

Hybridikuljetuslukkien regeneratiivinen energiajärjestelmä muuntaa jarrutuksissa ja konttitarttujan laskemisessa muodostuvan energian sähköksi ja varastoi sen kuljetuslukin omaan, huippumoderniin akkujärjestelmään. Tämän taloudellisen ja tehokkaan laitteen ydin on sen hybridimoottoriteknologia, jolla pystytään vähentämään polttoaineenkulutusta jopa 40 % sekä hiilidioksidipäästöjä 50 tonnilla vuodessa konetta kohti muihin markkinoilla oleviin konttilukkeihin verrattuna. Kaiken tämän lisäksi se on valmis aivan kaikkiin haasteisiin. Vankka runko on markkinoiden vahvin, ja vakaudenhallintajärjestelmän ansiosta pystyt pitämään tavaran liikkeellä turvallisesti.

Tekniset tiedot Hybridikonttilukin tekniset tiedot
Pinoamiskorkeus (9'6)
3 tai 4
Nostokapasiteetti (kg)
40/50/60 tonnia
Moottori
Hybridiakkuteknologia
Valmius automatisoinnille:
Kyllä
Nostojärjestelmä:
Sähkötoiminen nostoköysi
Tekniset tiedot Hybridikonttilukin tekniset tiedot
Pinoamiskorkeus (9'6)
3 tai 4
Moottori
Hybridiakkuteknologia
Valmius automatisoinnille:
Kyllä
Nostojärjestelmä:
Sähkötoiminen nostoköysi

TraPac, USA

Yhdistämällä erilaisia automaatioteknologioita ja terminaalin rakenteeseen perustuvia mukautuksia Kalmar varmisti TraPacin tehokkaan tilankäytön ja optimoidun kapasiteetin.

Lue lisää

Eurofos, Ranska

Eurofos-konttiterminaali lähellä Marseillea on luottanut Sisun ja Kalmarin koneisiin vuodesta 1998 lähtien.

Lue lisää

MSC PSA European Terminal, Antwerpen, Belgia

Satama on keskittynyt kehittämään toiminnoistaan kestävän kehityksen periaatteiden mukaisia pyrkien samalla minimoimaan pääoma- ja käyttökustannukset.

Lue lisää

Patrick Brisbane, Australia

Automaatio on avainasemassa oleva kilpailuetu Patrickin konttiterminaalille Brisbanen satamassa Australiassa.

Lue lisää